Saltar para o conteúdo

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakori kérdések a rendelések, szállítás és egyéb témák kapcsán

A szállítmány nyomon követéséhez kérjük, látogasson el a rendelés visszaigazoló oldalára a visszaigazoló e-mailből, majd kattintson a nyomonkövetési számra, hogy a megfelelő nyomonkövetési oldalra jusson. A rendelés visszaigazoló oldala elérhető az első e-mailben található 'Rendelés megtekintése' gombra kattintva.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a legtöbb termék feldolgozási ideje 1-3 nap között van, bár célunk, hogy minden rendelést 24 órán belül kiszállítsunk. A feldolgozási idő után, amikor a termék elhagyja a raktárat, megkapja a nyomonkövetési számot. Csapatunk értesíti, ha probléma merül fel a termék kiszállításával kapcsolatban.

A termékeink többségének feldolgozási ideje 1-7 munkanap az adott terméktől függően, ez idő alatt e-mailben kérheti rendelése módosítását vagy törlését. Ha a termék már kiszállításra került, a rendelést nem lehet törölni, és vissza kell küldeni a raktárunkba a teljes visszatérítéshez. A terméknek eredeti csomagolásban kell lennie.

Három fő oka van annak, hogy egy rendelést törölhetnek:

Raktári problémák: Váratlan készlethiány léphet fel.

Fizetési problémák: A használt fizetési mód elutasításra került vagy a tranzakció nem sikerült.

Jogszabályi problémák: Egyes termékek nem szállíthatók bizonyos régiókba jogszabályi korlátozások miatt.

Ha a rendelését készlethiány vagy jogszabályi korlátozások miatt töröltük, automatikusan visszatérítést kínálunk. A visszatérítés a fizetési módtól függően 1-3 munkanapon belül megérkezik a számlájára.

Ha a fizetéskor megadott kedvezménykód nem érvényesült, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt, és ha a kód érvényes, visszatérítjük a különbözetet.

Ez egy gyakori kérdés, és a leggyakoribb ok:

Ha a nyomkövető oldal "Függőben" állapotot mutat, akkor rendszerünk téves futárszolgálatot választhatott a csomagjához. Ha a szállítás kevesebb mint 48 órás, munkatársunk ellenőrzi ezt, és a következő 48 órán belül frissíti a nyomkövető oldalt a helyes futárszolgálatra. Ez minden rendelésre vonatkozik, kivéve az Egyesült Királyságba tartókat, ahol nem tudjuk követni a Royal Mail számokat rendszerünkben, kérjük, használja helyette: https://www.royalmail.com/track-your-item#/

Az alap szállítási idő a legtöbb terméknél 1-2 hét. Kérjük, tekintse meg az egyes termékek leírását a pontosabb szállítási idő becsléséhez, vagy látogasson el a szállítási oldalunkra.

Világszerte szállítjuk termékeinket. Egyes termékek azonban jogszabályi korlátozások miatt nem szállíthatók bizonyos országokba vagy régiókba. Ha egy termék nem szállítható az Ön országába jogszabályi korlátozások miatt, töröljük a rendelést és azonnal visszatérítést kínálunk.

Az alap szállítás minden termékre ingyenes.

Bizonyos termékekhez más, fizetős szállítási lehetőségeket is biztosítunk, melyek a fizetés 'Szállítás' lépésénél tekinthetők meg.

Igen, mind otthoni címekre, mind postafiókokba szállítunk.

Igen. Ha a rendelése nyomon követett szállítást tartalmaz, a termék elhagyása után elküldjük Önnek a nyomon követési számot. A rendelését a ez az oldal segítségével követheti a nyomon követési szám megérkezése után.

Igen, bizonyos termékek esetén expressz szállítást is kínálunk. Ha egy terméket a kosárba helyez, indítsa el a fizetési folyamatot, és a 2. lépésnél, a 'Szállítás' cím alatt megjelennek az összes szállítási lehetőség.

Ha a csomag átvételéhez aláírás szükséges, és Ön nincs otthon a kézbesítés idején, a csomagot a helyi postán tárolják. Ebben az esetben Önnek kell átvennie a postán. Ha az átvételhez nem szükséges aláírás, és megadott egy biztonságos helyet a helyi postánál, akkor oda kézbesítik a csomagot.

A csomagokat nem továbbítják automatikusan az új címére. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a helyi postával a csomag továbbítási szolgáltatásokért, amelyek biztosítják, hogy a terméke továbbításra kerüljön.

Számos postai szolgáltató, mint az USPS, FedEx, UPS, Royal Mail és mások, csomag továbbítási szolgáltatást nyújtanak, ha közvetlenül felveszi velük a kapcsolatot, mivel mi nem tudjuk ezt Ön helyett intézni.

Igen, katonai címekre is szállítunk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy előfordulhat, hogy nem tudunk pontos szállítási időt adni, mivel a termék hosszú ideig lehet úton egy nem meghatározott helyre. Ha nem bánja a várakozást, örömmel szállítunk Önnek.

Ha a terméke sérült állapotban érkezett, kérjük, először vegye fel a kapcsolatot a futárral, és kérjen kárigény számot. Szükségünk van a sérült termék képére is. Amint megvan a kárigény szám és a kép, kérjük, küldjön üzenetet itt, és küldünk Önnek egy új terméket.

Ha rossz terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt a szállítási címke és a kapott termék képeivel.

Ha nem elégedett a termékeivel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt, és megadjuk a visszaküldési címet az adott termékhez.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak akkor fogadunk el visszaküldést, ha a termék használatlan és eredeti csomagolásban van.

Nem áll módunkban visszatérítést adni, ha a terméket már elküldtük, kivéve, ha a termék elveszettnek minősül. Ha a termék sérült, nem elégedett a rendelésével, vagy rossz terméket kapott, új terméket küldhetünk, vagy bizonyos esetekben visszatérítést kínálhatunk.

Minden visszaküldési szállítási díj a vevő felelőssége. A kifizetett szállítási költségek nem visszatéríthetők, kivéve, ha a termék útközben elveszik.

Amint a visszaküldött termék megérkezik a raktárba, meg kell vizsgálni. Az ellenőrzés után e-mailben értesítünk a visszatérítésről. A visszatérítést csak a fizetéskor használt fizetési módra tudjuk feldolgozni. A visszatérítés 3-5 munkanapot vehet igénybe, amíg megjelenik a bankszámládon.

Felhívjuk figyelmed, hogy az ellenőrzési és visszatérítési folyamat 1-10 munkanapot vehet igénybe.

A Shopsta 14 napos visszaküldési politikát kínál. Csak azokat a visszaküldéseket tudjuk elfogadni, amelyeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül küldenek vissza (a visszaküldés feladásának dátuma alapján).

Ajánljuk, hogy a visszaküldéshez nyomon követhető szállítási módot használj, hogy mindkét fél bizonyítani tudja a termékek visszaküldését.

Ha a visszaküldött termékek raktárunkba érkezésétől számított 10 munkanapon belül nem kaptál tőlünk értesítést, kérjük, minél előbb lépj kapcsolatba velünk itt. Ha kaptál e-mailt a visszatérítés feldolgozásáról, kérjük, várj 7 munkanapot az e-mailtől számítva, mielőtt kapcsolatba lépnél velünk.

Elfogadjuk a PayPal, Apple Pay és a legtöbb nagy hitel- vagy bankkártyát, beleértve a Visa, Mastercard és American Express kártyákat.

Kérjük, a rendelés leadását követő 24 órán belül lépj kapcsolatba velünk a helyes szállítási címmel. Kérjük, az első e-mailedben tüntesd fel a frissített szállítási címet. A 24 órán túli módosítások esetleg nem lehetségesek, és a rendelés rossz címre kerülhet. Felhívjuk figyelmed, hogy ha PayPal-lal fizettél, a terméket a PayPal által megadott címre kell szállítanunk. Hibás cím esetén PayPal rendelésnél a rendelést törölnünk kell, és új rendelést kell leadni.

Kérjük, lépj kapcsolatba velünk itt, ha szeretnéd megváltoztatni a fiókodban szereplő elérhetőségi adatokat.

Ha nem szeretnél hírleveleket és egyéb promóciós anyagokat kapni tőlünk e-mailben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk itt, és eltávolítjuk az e-mail címedet a levelezési listáról.

Ha blogger vagy közösségi média influencer vagy, kérjük, hagyj üzenetet itt. Ne felejtsd el megadni a neved és a releváns közösségi média felhasználóneveidet.

Ha bármilyen kérdése van, problémája akad, vagy csak szeretne köszönni, kérjük, írjon nekünk itt.

A szállítmány nyomon követéséhez kérjük, látogasson el a rendelés visszaigazoló oldalára a visszaigazoló e-mailből, majd kattintson a nyomonkövetési számra, hogy a megfelelő nyomonkövetési oldalra jusson. A rendelés visszaigazoló oldala elérhető az első e-mailben található 'Rendelés megtekintése' gombra kattintva.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a legtöbb termék feldolgozási ideje 1-3 nap között van, bár célunk, hogy minden rendelést 24 órán belül kiszállítsunk. A feldolgozási idő után, amikor a termék elhagyja a raktárat, megkapja a nyomonkövetési számot. Csapatunk értesíti, ha probléma merül fel a termék kiszállításával kapcsolatban.

A termékeink többségének feldolgozási ideje 1-7 munkanap az adott terméktől függően, ez idő alatt e-mailben kérheti rendelése módosítását vagy törlését. Ha a termék már kiszállításra került, a rendelést nem lehet törölni, és vissza kell küldeni a raktárunkba a teljes visszatérítéshez. A terméknek eredeti csomagolásban kell lennie.

Három fő oka van annak, hogy egy rendelést törölhetnek:

Raktári problémák: Váratlan készlethiány léphet fel.

Fizetési problémák: A használt fizetési mód elutasításra került vagy a tranzakció nem sikerült.

Jogszabályi problémák: Egyes termékek nem szállíthatók bizonyos régiókba jogszabályi korlátozások miatt.

Ha a rendelését készlethiány vagy jogszabályi korlátozások miatt töröltük, automatikusan visszatérítést kínálunk. A visszatérítés a fizetési módtól függően 1-3 munkanapon belül megérkezik a számlájára.

Ha a fizetéskor megadott kedvezménykód nem érvényesült, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt, és ha a kód érvényes, visszatérítjük a különbözetet.

Ez egy gyakori kérdés, és a leggyakoribb ok:

Ha a nyomkövető oldal "Függőben" állapotot mutat, akkor rendszerünk téves futárszolgálatot választhatott a csomagjához. Ha a szállítás kevesebb mint 48 órás, munkatársunk ellenőrzi ezt, és a következő 48 órán belül frissíti a nyomkövető oldalt a helyes futárszolgálatra. Ez minden rendelésre vonatkozik, kivéve az Egyesült Királyságba tartókat, ahol nem tudjuk követni a Royal Mail számokat rendszerünkben, kérjük, használja helyette: https://www.royalmail.com/track-your-item#/

Az alap szállítási idő a legtöbb terméknél 1-2 hét. Kérjük, tekintse meg az egyes termékek leírását a pontosabb szállítási idő becsléséhez, vagy látogasson el a szállítási oldalunkra.

Világszerte szállítjuk termékeinket. Egyes termékek azonban jogszabályi korlátozások miatt nem szállíthatók bizonyos országokba vagy régiókba. Ha egy termék nem szállítható az Ön országába jogszabályi korlátozások miatt, töröljük a rendelést és azonnal visszatérítést kínálunk.

Az alap szállítás minden termékre ingyenes.

Bizonyos termékekhez más, fizetős szállítási lehetőségeket is biztosítunk, melyek a fizetés 'Szállítás' lépésénél tekinthetők meg.

Igen, mind otthoni címekre, mind postafiókokba szállítunk.

Igen. Ha a rendelése nyomon követett szállítást tartalmaz, a termék elhagyása után elküldjük Önnek a nyomon követési számot. A rendelését a ez az oldal segítségével követheti a nyomon követési szám megérkezése után.

Igen, bizonyos termékek esetén expressz szállítást is kínálunk. Ha egy terméket a kosárba helyez, indítsa el a fizetési folyamatot, és a 2. lépésnél, a 'Szállítás' cím alatt megjelennek az összes szállítási lehetőség.

Ha a csomag átvételéhez aláírás szükséges, és Ön nincs otthon a kézbesítés idején, a csomagot a helyi postán tárolják. Ebben az esetben Önnek kell átvennie a postán. Ha az átvételhez nem szükséges aláírás, és megadott egy biztonságos helyet a helyi postánál, akkor oda kézbesítik a csomagot.

A csomagokat nem továbbítják automatikusan az új címére. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a helyi postával a csomag továbbítási szolgáltatásokért, amelyek biztosítják, hogy a terméke továbbításra kerüljön.

Számos postai szolgáltató, mint az USPS, FedEx, UPS, Royal Mail és mások, csomag továbbítási szolgáltatást nyújtanak, ha közvetlenül felveszi velük a kapcsolatot, mivel mi nem tudjuk ezt Ön helyett intézni.

Igen, katonai címekre is szállítunk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy előfordulhat, hogy nem tudunk pontos szállítási időt adni, mivel a termék hosszú ideig lehet úton egy nem meghatározott helyre. Ha nem bánja a várakozást, örömmel szállítunk Önnek.

Ha a terméke sérült állapotban érkezett, kérjük, először vegye fel a kapcsolatot a futárral, és kérjen kárigény számot. Szükségünk van a sérült termék képére is. Amint megvan a kárigény szám és a kép, kérjük, küldjön üzenetet itt, és küldünk Önnek egy új terméket.

Ha rossz terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt a szállítási címke és a kapott termék képeivel.

Ha nem elégedett a termékeivel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk itt, és megadjuk a visszaküldési címet az adott termékhez.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak akkor fogadunk el visszaküldést, ha a termék használatlan és eredeti csomagolásban van.

Nem áll módunkban visszatérítést adni, ha a terméket már elküldtük, kivéve, ha a termék elveszettnek minősül. Ha a termék sérült, nem elégedett a rendelésével, vagy rossz terméket kapott, új terméket küldhetünk, vagy bizonyos esetekben visszatérítést kínálhatunk.

Minden visszaküldési szállítási díj a vevő felelőssége. A kifizetett szállítási költségek nem visszatéríthetők, kivéve, ha a termék útközben elveszik.

Amint a visszaküldött termék megérkezik a raktárba, meg kell vizsgálni. Az ellenőrzés után e-mailben értesítünk a visszatérítésről. A visszatérítést csak a fizetéskor használt fizetési módra tudjuk feldolgozni. A visszatérítés 3-5 munkanapot vehet igénybe, amíg megjelenik a bankszámládon.

Felhívjuk figyelmed, hogy az ellenőrzési és visszatérítési folyamat 1-10 munkanapot vehet igénybe.

A Shopsta 14 napos visszaküldési politikát kínál. Csak azokat a visszaküldéseket tudjuk elfogadni, amelyeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül küldenek vissza (a visszaküldés feladásának dátuma alapján).

Ajánljuk, hogy a visszaküldéshez nyomon követhető szállítási módot használj, hogy mindkét fél bizonyítani tudja a termékek visszaküldését.

Ha a visszaküldött termékek raktárunkba érkezésétől számított 10 munkanapon belül nem kaptál tőlünk értesítést, kérjük, minél előbb lépj kapcsolatba velünk itt. Ha kaptál e-mailt a visszatérítés feldolgozásáról, kérjük, várj 7 munkanapot az e-mailtől számítva, mielőtt kapcsolatba lépnél velünk.

Elfogadjuk a PayPal, Apple Pay és a legtöbb nagy hitel- vagy bankkártyát, beleértve a Visa, Mastercard és American Express kártyákat.

Kérjük, a rendelés leadását követő 24 órán belül lépj kapcsolatba velünk a helyes szállítási címmel. Kérjük, az első e-mailedben tüntesd fel a frissített szállítási címet. A 24 órán túli módosítások esetleg nem lehetségesek, és a rendelés rossz címre kerülhet. Felhívjuk figyelmed, hogy ha PayPal-lal fizettél, a terméket a PayPal által megadott címre kell szállítanunk. Hibás cím esetén PayPal rendelésnél a rendelést törölnünk kell, és új rendelést kell leadni.

Kérjük, lépj kapcsolatba velünk itt, ha szeretnéd megváltoztatni a fiókodban szereplő elérhetőségi adatokat.

Ha nem szeretnél hírleveleket és egyéb promóciós anyagokat kapni tőlünk e-mailben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk itt, és eltávolítjuk az e-mail címedet a levelezési listáról.

Ha blogger vagy közösségi média influencer vagy, kérjük, hagyj üzenetet itt. Ne felejtsd el megadni a neved és a releváns közösségi média felhasználóneveidet.

Ha bármilyen kérdése van, problémája akad, vagy csak szeretne köszönni, kérjük, írjon nekünk itt.